موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

دانلود آهنگ جدید و فول البوم های ایرانی

طبقه بندی موضوعی

رستاک خونه خراب

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۴۸ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید رستاک خونه خراب + متن کامل

رستاک خونه خراب

دانلود با کیفیت ۱۲۸

 

متن ترانه رستاک به نام خونه خراب

من عاشقش بودم نمیفهمید
من عاشقش بودم جوابم کرد
هی گریه کردم تا یخش واشه
سیل اومد و خونه خرابم کرد
میدونه از این عشق بیمارم میتونه تسکین غمم باشه
یه کشور بی پرچمم اما شالش میتونه پرچمم باشه
کافه خیابون سینما مترو حتی اتاقم عکس رو میزم
هر جای این شهرو که میگردم با خاطراتش اشک میریزم
کافه خیابون سینما مترو حتی اتاقم عکس رو میزم
هر جای این شهرو که میگردم با خاطراتش اشک میریزم
ابرا دارن آهسته میبارن من جا نمیشم زیر چترش حیف
باید از این خونه برم اما پیچیده توی خونه عطرش حیف
کافه خیابون سینما مترو حتی اتاقم عکس رو میزم
هر جای این شهرو که میگردم با خاطراتش اشک میریزم
کافه خیابون سینما مترو حتی اتاقم عکس رو میزم
هر جای این شهرو که میگردم با خاطراتش اشک میریزم

 

منبع: تاپ ریتم

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی