موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

دانلود آهنگ جدید و فول البوم های ایرانی

طبقه بندی موضوعی

ندیم خداحافظ

سه شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید ندیم خداحافظ + متن کامل

دانلود با کیفیت بالاتر از لینک آهنگ جدید ندیم خداحافظ

ندیم خداحافظ

دانلود آهنگ جدید ندیم خداحافظ با کیفیت ۱۲۸

متن ترانه ندیم به نام خداحافظ

بگو اصلا از اونی که
دنیاش بودی بی احساس
همه فهمیدن جز خودت که دلم
هیشکی جز تورو نمیخواست
نموندی تا تنها نشم تو تاریکی مثل یه شمع میسوزم
یهو دیدم نیستی پلوم جات اومد
بغض تو گلوم این شده دیگه حال و روزم
از خدا میخوام آدمایی که تورو از من گرفتن
یه روزی حالشون بشه همین روزای خسته من
خداحافظ جون و دلم باختم تورو باید برم
یه جایی که هیشکی نباشه
برو اما یادت باشه که دل سپردن
این عاشق به تو عشقم تنها گناشه
خداحافظ جون و دلم باختم تورو باید برم
یه جایی که هیشکی نباشه
برو اما یادت باشه که دل سپردن
این عاشق به تو عشقم تنها گناشه
رفتنت با من ببین چیکار کرد لحظه ها بی تو عذابه
بی تو این چشمام خیس بارون حال من خیلی خرابه
خداحافظ جون و دلم باختم تورو باید برم
یه جایی که هیشکی نباشه
برو اما یادت باشه که دل سپردن
این عاشق به تو عشقم تنها گناشه
خداحافظ جون و دلم باختم تورو باید برم
یه جایی که هیشکی نباشه
برو اما یادت باشه که دل سپردن
این عاشق به تو عشقم تنها گناشه

دانلود آهنگ های دیگر ندیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی