موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

دانلود آهنگ جدید و فول البوم های ایرانی

طبقه بندی موضوعی

رضا مریدی یکی توی دلمه

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۸ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید رضا مریدی یکی توی دلمه + متن کامل

رضا مریدی یکی توی دلمه

دانلود با کیفیت ۱۲۸

متن ترانه رضا مریدی به نام یکی توی دلمه

یکی تویه دلمه
فرق داره با همه
واسش جونمم بدم
بازم خیلی کمه
یه حسیه تو چشماش
دلم رفته براش
مثل اون دیگه نیست
مال من بشه کاش
دلبری می‌کنه هی با حرفاش
میکشونه منو عطر موهاش
خودش می‌دونه میمیره براش
این دیوونه
دل من شده با دل تو جور
چشم بد از تو و عشقمون دور
به تو میدم دلو عشق مغرور
عاشقونه
..
بمون دارم هواتو
دلم آرومه با تو
نمی‌زارم بگیره
تو قلبم هیشکی جاتو
بنازم دلبری تو
ازم دل میبری تو
بگردم دور چشمات
که از دنیا سری تو
دستاشو تو دستام وقتی که میزاره
دلم از هرچی جز عشق اون بیزاره
بی هوا تو بارون آروم آروم آروم
خوشه حال قلبم وقتی هستم با اون

منبع تاپ ریتم

نظرات (۱)

Awesome rhyme lyrics

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی