موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

دانلود آهنگ جدید و فول البوم های ایرانی

طبقه بندی موضوعی

زانیار خسروی ژلوفن

سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۲۸ ق.ظ

زانیار خسروی ژلوفن : دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی ژلوفن + متن کامل

زانیار خسروی ژلوفن

 

دانلود با کیفیت ۱۲۸

متن ترانه زانیار خسروی به نام ژلوفن

اونی که نمیبره بی تو خوابش من
عشق من هواپیماس خلبانش من
بیا دل دیوونم بکن یه کاریش
کجا برم هرچی میخوام تو داریش
یکی به دو نکن یکی به تو علاقه داره هرچی میخوای بگو چشم بسته میگم آره آره
چه ردیفم کی حریفم میشه عشقم پهلومه توام دوسم داری پنهون نکن معلومه
خودمو میدونم امشب کی ام بی تو نمیدونم من تهش چی ام
با تو جلوتر از بقیه ام آره میدونم میدونم میدونم
میترکه بمب تو سرم میخوام بال درارم بپرم
با تو من از همه بهترم آره میدونم میدونم میدونم
رفته چشمای تو به کی باید اینو بگی مردم از دیوونگی
بسه باید دلو بدی واسم ژلوفنی نمیذارم تو بری
اونی که نمیبره بی تو خوابش من عشق من هواپیماس خلبانش من
بیا دل دیوونم بکن یه کاریش کجا برم هرچی میخوام تو داریش
خودمو میدونم امشب کی ام بی تو نمیدونم من تهش چی ام
با تو جلوتر از بقیه ام آره میدونم میدونم میدونم
میترکه بمب تو سرم میخوام بال درارم بپرم
با تو من از همه بهترم آره میدونم میدونم میدونم

 

منبع: تاپ ریتم

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی