موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

دانلود آهنگ جدید و فول البوم های ایرانی

طبقه بندی موضوعی

اشوان دارم عاشق میشم

شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۹، ۰۳:۳۱ ب.ظ

دانلود آهنگ دارم عاشق میشم از اشوان

آهنگ فوق العاده شنیدنی اشوان منتشر شد آهنگ دارم عاشق میشم یه قطعه احساسیو عاشقانه می باشد.اشوان خواننده فوق اعلاده احساسی کشور است.

 

ترانه و شعر آهنگ دارم عاشق میشم اشوان

قبل اون این زندگی برای من هیچ حرف تازه ای نداشت
وقتی عاشقی محاله هیچ کسی بیاد تو قلبه تو بشینه جاش

اون حرف زدناش طرز نگاهش پشته در صدای پاش
ما رازمون هیچ وقت نمیشه فاش تا تهش بمونه کاش

ای وای دارم عاشق میشم انگار چشات چه کاری دستم داد که بردم همه رو از یاد ای داد بیداد
ای وای دارم عاشق میشم انگار چشات چه کاری دستم داد که بردم همه رو از یاد ای داد بیداد

تکست آهنگ دارم عاشق میشم اشوان

تقصیر من نیست اگه یه وقتایی زیادی روت حساسم
اگه باعث شدی که هیچ کسو بی غیر چشمای تو که تمومه دنیای منه نشناسم

بیماره دلم نمیذاره برم بیخیاله غم همیشه پشتتم
تو هم جایی نرو بینمون دوری بیاد دلو دادم دست باد ای داد بیداد

اون حرف زدناش طرز نگاهش پشته در صدای پاش
ما رازمون هیچ وقت نمیشه فاش تا تهش بمونه کاش

ای وای دارم عاشق میشم انگار چشات چه کاری دستم داد که بردم همه رو از یاد ای داد بیداد

ای داد , ای داد , ای داد

ای وای دارم عاشق میشم انگار چشات چه کاری دستم داد که بردم همه رو از یاد ای داد بیداد

 

دانلود آهنگ جدید اشوان دارم عاشق میشم

دانلود با کیفیت ۱۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی