موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

دانلود آهنگ جدید و فول البوم های ایرانی

طبقه بندی موضوعی

امیر ایران صیاد

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید امیر ایران صیاد + متن کامل

امیر ایران صیاد

دانلود با کیفیت ۱۲۸

 

متن ترانه امیر ایران به نام صیاد

دل بردی ولی دل نسپردی
این معرفت داد و ستد نیست
دیوانه دلم بود که از تو
بد دیده و با عشق تو بد نیست..بد نیست
چشمان تو زندان ابد بود
جایی که پراز شعرو شور است
من غرق تو بودم به خیالم
چشم بد ازاین عشق به دور است
صیاد تو بودی و دلم ماهی تنها
زیبایی تو خیره کنندس والا
ای معنی رویا
مارا چه به دریا مارا چه به دریا
دلخسته ترین عاشق شهرم
شهری که مرا باتو نمیخاست
من عاشق و تو خسته ای ازمن
این بازی بی منطق دنیاس

منبع: وب سایت تاپ ریتم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی