موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

دانلود آهنگ جدید و فول البوم های ایرانی

طبقه بندی موضوعی

مهراد جم هی

سه شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۸ ب.ظ

مهراد جم هی : دانلود آهنگ جدید مهراد جم هی + متن کامل

دانلود با کیفیت بالاتر از لینک آهنگ جدید مهراد جم هی

مهراد جم هی

دانلود آهنگ هی از مهراد جم با کیفیت ۱۲۸

 

متن آهنگ هی مهراد جم

ببین هیچی مث سابق نمیشه نه

گفتی عاشق نمیشم پس 

چی شد بگو عوض شدی تو 

یه دفه دل تو ازم بریدو

رفتی با غریبه نشستی چطو

شنیدم بش دادی راحت دلتو

ادا اطوارات همه واس من بود 

برو برنگرد که زدم *****

هر کی جا من بود میرف از پیشت همون چند روز اول

تو ببین چیکار کردی با منی که نمیدوس چیه عاشقی اصلا

گفتی از سنگه دلت 

میدونم تنگه دلت

حالا برو راحت باش

اونی که میخواستت کرده ولت

 

هی چقد دلم سرده

رفتنی که برنمیگرده

دور میشم ازت یه چن روزی

با این که هنوزم دلم تنگه

حیف رفت و ولم کردش

مونده فقط دردش

تو که میزاری میری

خودتم بشین فک کن به بعدش

 

خیلی میری تو مخ جدیدا

وحشی میشی میپری به من

بدجوری خوردم ازت منی که یه عمری تو اوج پریدم

جم کن برو الان سریع تر

دیدمتم میگم ندیدم

انگار هیچی نبوده بینمون

انگار یه خواب بود الان پریدم

تو نبودی همدم

منم رفتم و از همه کندم

تو که نیستی همش پر دردم

دیگه نمیتونم برگردم

 

هی چقد دلم سرده

رفتنی که برنمیگرده

دور میشم ازت یه چن روزی

با این که هنوزم دلم تنگه

حیف رفت و ولم کردش

مونده فقط دردش

تو که میزاری میری

خودتم بشین فک کن به بعدش

دانلود همه آهنگ های مهراد جم

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی