موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

دانلود آهنگ جدید و فول البوم های ایرانی

طبقه بندی موضوعی

سینا پارسیان کی

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۴۳ ب.ظ

سینا پارسیان کی : دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان کی + متن کامل

سینا پارسیان کی

 

دانلود با کیفیت ۱۲۸

 

متن ترانه سینا پارسیان به نام کی

بعد از تو ضعیف تر از اونم
که بتونم رو پام واستم
بلد بودم عین تو
باشم خودم نمیخواستم
کاری کردی ندونم کدوم حرفات دروغن و کدوم راستن
کی از من ساده تر بود و از من بیشتر دوست داشت
غرورم عشقم آبروم تو از قصد دست گذاشتی رو سه تاش
کی هر جوری میتونست مراقب حالت بود از دور
کی خوشحالت میکرد وقتی خودش غمگین بود از تو
بعد از تو همه چی بدتره از قبل از تو
به خودت راه بده این بن بستو منو یادت بیار
بعد از تو فهمیدم بالاتر از سیاهی هیچ رنگی نیست
بعد از تو دیگه بارونم حتی به اون قشنگی نیست
کی از من ساده تر بود و از من بیشتر دوست داشت
غرورم عشقم آبروم تو از قصد دست گذاشتی رو سه تاش
کی هر جوری میتونست مراقب حالت بود از دور
کی خوشحالت میکرد وقتی خودش غمگین بود از تو

 

منبع: تاپ ریتم

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی