موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

دانلود آهنگ جدید و فول البوم های ایرانی

طبقه بندی موضوعی

نیما حمیدی دست بند

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۰، ۰۱:۰۲ ب.ظ

نیما حمیدی دست بند : دانلود آهنگ جدید نیما حمیدی دست بند + متن کامل

نیما حمیدی دست بند

دانلود با کیفیت ۱۲۸

متن ترانه نیما حمیدی به نام دست بند

من هنوز سر قولم هستم ، دستبند اسم تو دوره دستمه
شاید تو حواست به من نی ولی من حواسم پرته از همه
این روزا چشم قفله گوشیه ، اینکه داری با کیا میجوشیه
حواسم همش پرت اینه که ، تو کجا میری و چی میپوشیه
ابرو سیاه ، یه دفعه رو کوتاه بیا
حواست بهم باشه یه وقت
سنگ جلو پام نندازیا

خوبه یکم خودتو بذاری جای من
نگاه بکنی به دستای من که چجوری داره میلرزه
خوبه که از دیده من یبار ، به رابطمون بکنی نگاه
اون موقع حالیت میشه که این حاله داشتنه تو می ارزه
ابرو سیاه ، یه دفعه رو کوتاه بیا
حواست بهم باشه یه وقت
سنگ جلو پام نندازیا

منبع: تاپ ریتم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی