موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

دانلود آهنگ جدید و فول البوم های ایرانی

طبقه بندی موضوعی

حامد اسکندری آرام آرام

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۵۳ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید حامد اسکندری آرام آرام + متن کامل

حامد اسکندری آرام آرام

 

دانلود با کیفیت ۱۲۸

متن ترانه حامد اسکندری به نام آرام آرام

ای رفته به سفر
چشمم مانده به در بازا
من بی تاب توام
جانم بار دگر بازا
رام توام آرام توام یارا
تو آمدی و بردی دل مارا
آرام آرام نشست بر دلم غبار تنهایی
در خوابم دیدمت با خودم کنار دریایی
سهمم از رفتنت از غمت گریه و بیداریست
با یادت هر نفس در دلم حسرت دیداریست
حسرت دیداریست
منم و هرشب هوای دیدنت
رفته ای اما ادامه میدمت
منم و یاد تو یک شب مهتابی
برده ای عشقم مرا ز خاطرت
بیا و بسپار مرا به خاطرت
چه کنم با این شبای بی تابی
آرام آرام نشست بر دلم غبار تنهایی
در خوابم دیدمت با خودم کنار دریایی
سهمم از رفتنت از غمت گریه و بیداریست
با یادت هر نفس در دلم حسرت دیداریست
حسرت دیداریست

منبع: تاپ ریتم

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی