موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

دانلود آهنگ جدید و فول البوم های ایرانی

طبقه بندی موضوعی

محمد آرا صورت مهربونت

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۴۰۰، ۰۶:۲۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید محمد آرا صورت مهربونت + متن کامل

محمد آرا صورت مهربونت

دانلود با کیفیت ۱۲۸

 

متن ترانه محمد آرا به نام صورت مهربونت

تو همون گلی که من تموم عمرمو به پاش میریزم
تو اگه تب کنی واسم من برات یه عالمه میمیرم
میرم به گوشه میشینم
هِی چشماتو میبینم
پس بشنو ببین چی میگم!!
...
اون صورت مهربونت
خنده های خوشگلو دلبرونه
نمیتونه از سرم بپرونه
کسی عشق‌ تورو
مگه میشه یادم نمونه
...
من یه خونه دارم تو قلب تو
بزار مرحم بشم روودردِتو
من چه خوشحالم که چند وقتیه
گیر کرده گلم تورم به تو
...
اون صورت مهربونت
خنده های خوشگلو دلبرونه
نمیتونه از سرم بپرونه
کسی عشق‌ تورو
مگه میشه یادم نمونه

 

منبع: تاپ ریتم

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی