موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

دانلود آهنگ جدید و فول البوم های ایرانی

طبقه بندی موضوعی

عطا رادفر عشق جذاب

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۱۶ ب.ظ

عطا رادفر عشق جذاب : دانلود آهنگ جدید عطا رادفر عشق جذاب + متن کامل

عطا رادفر عشق جذاب

دانلود با کیفیت ۱۲۸

 

متن ترانه عطا رادفر به نام عشق جذاب

چشمان تو درمون و دوای درده
موهای بلندت بیچارم کرده
در خانه قلبت تا ابد میمونم
آخر میمیرم خودم برات میدونم

در گوشه ای از قلب خود اسیرم کن
در بند بکش مرا زمین گیرم کن
تا روز مرگم با عشق در این زندانم
تو فقط باش من به قربانت ای جانم

تو اگر زهر شوی باز تو را مینوشم
جامه عاشقیت را تا ابد می پوشم
دل و دل دادۀ من عشق جذاب دلم
بهترین عشق زمین درّ کمیاب دلم

فکر تو میچرخه هی توی سرم
زندگی یعنی باشی دور و ورم
دل میدم مال خودت دلبر من
سایه تم همش باشه رو سر من


تو اگر زهر شوی باز تو را مینوشم
جامه عاشقیت را تا ابد می پوشم
دل و دل دادۀ من عشق جذاب دلم
بهترین عشق زمین درّ کمیاب دلم

 

منبع: تاپ ریتم

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی