موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

دانلود آهنگ جدید و فول البوم های ایرانی

طبقه بندی موضوعی

کارن فریاد از تنهایی

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۴۵ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید کارن فریاد از تنهایی + متن کامل

کارن فریاد از تنهایی

 

دانلود با کیفیت ۱۲۸

تن ترانه کارن به نام فریاد از تنهایی

مرا ببین که بی تابم
بیا برس به فریادم
زمانه می رود اما
نمی روی تو از یادم
مرا ببین که آشوبم
ز رفتن تو نابودم
منی که با تو در باران
همیشه همقدم بودم
فریاد از تنهایی تنهایی تنهایی
ای داد از شیدایی شیدایی شیدایی
چون باران می بارم می بارم می بارم
ماندم با رسوایی رسوایی رسوایی
ای آرزوی ناب من
خوش آمدی به خواب من
شیرین‌ترین عذاب من توئی
مجنونم ای قرار من
بیا بمان کنار من
که عشق ماندگار من توئی
فریاد از تنهایی تنهایی تنهایی
ای داد از شیدایی شیدایی شیدایی
چون باران می بارم می بارم می بارم
ماندم با رسوایی رسوایی رسوایی

 

منبع: تاپ ریتم

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی