موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

دانلود آهنگ جدید و فول البوم های ایرانی

طبقه بندی موضوعی

کاون باش با من

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۲:۳۱ ب.ظ

اهنگ باش با من از کاون از رسانه موزیک۱ تاپ  منتشر شد.

کاون خواننده بسیار با احساسی است با صدای که داره مخاطبای زیادی داره به خودش جلب میکنه.من این اهنگو از سایت تاپ ریتم برای شما انتخاب کردم یه نگاهی که به سایتشون کردم واقعا کار شده بود مثل سایتای دیگه نبود متاسفانه همه سایتا به یه صورت کار میکنن.ولی من تاپ ریتمو دیدم خوشم اومد متفاوت بود.لینک دانلود با کیفیت معمولی پایین عکس قرار دارد.

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

 

متن آهنگ باش با من کاون

تو تنها کسی هستی که وقتی غمگینم چهار چشمی میپاد منو
همون آدمی که هر اتفاقیم بیفته باز میخواد منو
اون که کنارش خیالم راحته اون که زندگیم رو کوک ساعته
انقد بهش نزدیکه حسم جوری که دلم میگیره وقتی ناراحته
این یعنی عشق واقعی بدون هیچ حقه ای
منو تو مال همیم بدون هیچ عقده ای
این یعنی عشق واقعی بدون هیچ کلکی
یعنی اونا همه با هم منو تو با هم تکی
باش با من میخوام همه بدونن همه بدونن
همه بدونن که چقدر همو دوست داریم
باش با من خیال تو تخت حواسم بهت هست
تا آخر خط از روزی که بهم دست دادیم
باش با من میخوام همه بدونن همه بدونن
همه بدونن که چقدر همو دوست داریم
باش با من خیال تو تخت حواسم بهت هست
تا آخر خط از روزی که بهم دست دادیم

دانلود آهنگ کاون باش با من

تو تو عمیق ترین جای قلب من خونه کردی دیوونه کردی
پرنده شدی لونه کردی تو دست من هوای دونه کردی
خودم پر و بالت میشم از هیچ ارتفاعی کنار من نترس
هیچی نگو صداشو میشنوی فقط بذار روی قلب من تو دست
باش با من میخوام همه بدونن همه بدونن
همه بدونن که چقدر همو دوست داریم
باش با من خیال تو تخت حواسم بهت هست
تا آخر خط از روزی که بهم دست دادیم
باش با من میخوام همه بدونن همه بدونن
همه بدونن که چقدر همو دوست داریم
باش با من خیال تو تخت حواسم بهت هست
تا آخر خط از روزی که بهم دست دادیم
 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی