موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

معرفی موزیک و آهنگ خوانندگان

موزیک آهنگ

دانلود آهنگ جدید و فول البوم های ایرانی

طبقه بندی موضوعی

اشوان پروانه

شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۹، ۰۳:۴۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید اشوان پروانه به همراه متن کامل آهنگ

بلخره بعد از مدت ها آهنگ زیبای پروانه با صدای زیبای اشوان منتشر شد.

 

دانلود آهنگ جدید اشوان پروانه + متن کامل

                                      دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸                                         

                                                               

متن ترانه اشوان به نام پروانه

قسمت نبودش مال هم باشیم
بچرخم دور چشمات عین پروانه
من تنها کسی بودم که ضربه خوردم
و هنوز تموم کارام عین حرفامه
قسمت نبود شبیه رویامون با هم پیر بشیم
اما هنوزم اسم من روته
نذار کسی بفهمه ما دوتا چقدر سرد شدیم
خب این به من و تو مربوطه
کجاییا قرار نبودش این جداییا من و تو
آخر این بازی دوتا بازنده ایم یه ذره کوتا بیا
کجاییا قرار نبودش این جداییا من و تو
آخر این بازی دوتا بازنده ایم یه ذره کوتا بیا
دلتو دست کی دادی اگه من نباشم
شادی بعد از این دیگه آزادی برو
دلتو دست کی میدی مگه از من چی دیدی
نگو از چی ترسیدی برو
کجاییا قرار نبودش این جداییا من و تو
آخر این بازی دوتا بازنده ایم یه ذره کوتا بیا
کجاییا قرار نبودش این جداییا
من و تو آخر این بازی دوتا بازنده ایم یه ذره کوتا بیا

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی